I chovatelé domácích zvířat mohou mít dobře ošetřený web

Děti milují zvířátka a rády se na ně také chodí dívat do zoologických zahrad. Návštěva ZOO je pro děti někdy posvátným úkonem a možná, že si vybavíte i vaše vlastní dětství, kdy s vámi chodili do ZOO i vaši rodiče, například v neděli, ve sváteční den. Pro mnoho dětí má velký význam i zvířátko chované v bytě. A nemusí to být zrovna psi a kočky, dětem lze pořídit třeba morče nebo králíka či křečka, anebo zpěvné ptactvo – andulky a chůvičky. V některých rodinách uspějete i s velkým akváriem, zvláště tam, kde o tuto zálibu mají zájem i dospělí.

tři morčátka

Chovatelé domácích mazlíčků si mezi sebou rádi vyměňují své názory, diskutují o různé problematice, předávají si zkušenosti a mohou nabízet v rámci prodejních akcí i odchovaná mláďata. K této činnosti potřebují mimo jiné i přístup na Internet a možnost e-mailové komunikace. Současně s tím se nabízí možnost mít k dispozici vlastní webové stránky a prezentovat se tímto způsobem veřejně, případně v rámci uzavřené komunity skrze vstupy přes uživatelský účet (jméno a heslo).

zpracování SEO

Budete potřebovat SEO

Jakmile máte k dispozici vlastní webové stránky, můžete vaši adresu sdělit svým přátelům, a s nimi si pak začít vyměňovat informace i tímto způsobem. Na webu mohou být i diskusní příspěvky, kam budou vaši přátelé přistupovat, a vytvoříte si takovou vlastní soukromou platformu sociálních sítí, pouze v rámci omezené komunity.

Budete-li ovšem chtít vaše názory a další publikované informace šířit dál, bude zapotřebí, aby se o vás další zájemci dozvěděli. Zjednodušeně řečeno, pokud například někdo poptává informace o vhodném krmivu pro králíky, a zadá do vyhledávačů patřičná klíčová slova, vyhledávače mu vyhodnotí výsledky relevantní tomuto požadavku. A kdo má na webu ošetřené SEO, např. v oblasti Brna – optimalizaci pro vyhledávače, bude mít vyšší šanci na úspěch, že jeho web lidé objeví na předních pozicích.

Další možností, jak zvýšit návštěvnost webových stránek, je např. Praha – PPC reklama neboli „pay per click“. Pomocí reklamních bannerů a dalších prvků se pak lidé mohou na vaše stránky přesunout z jiných zdrojů.